Casa del Tibet

Activitats

Informe Anual dels Drets Humans al Tibet del TCHRD

Informe Anual TCHRD 2017 en español

El TCHRD publica anualment un informe. La Casa del Tibet de Barcelona ofereix, per primera vegada, una traducció íntegra al castellà del informe de 2017, publicat el 2018 (descarregar PDF de l'informe). Ara estem en el procés de traducció del nou informe del 2018 publicat el passat 16 de maig de 2019. Esperem poder oferir-los aviat. Per a accedir a aquest informe en anglès, faci clic aquí.

La nostra proposta és que aquest document s'utilitzi per a divulgar i per a oferir informació fidedigna de la greu situació d'injustícia i abús que viuen a diari els tibetans dins del Tibet. Una informació de difícil accés, a causa del bloqueig informatiu i de comunicació al que està sotmès el poble tibetà pel govern de la República Popular Xina.

El Centre Tibetà pels Drets Humans i la Democràcia (TCHRD per les seves sigles en anglès) va ser fundat el 1996 a Dharamsala, Índia, com a organització de drets humans no governamental. El centre està dirigit íntegrament per tibetans en l'exili. El TCHRD defèn els drets humans i la justícia al Tibet.

La missió del TCHRD és protegir els drets humans del poble tibetà en el Tibet i promoure els principis de democràcia en la comunitat tibetana en l'exili. El seu treball és monitorar, investigar i documentar les violacions dels drets humans al Tibet i proporcionar información fiable a la comunitat internacional.

Dia i hora:
Informe Anual TCHRD 2017 en espanyol